Bijna 3.000 bezoekers voor tuincentrumbeurs TREx

TREx 2020 trok vorige week bijna 3.000 bezoekers. De beursorganisatie kijkt terug op een succesvolle beurs.

De Tuinzaken Retail Experience (TREx) vond dit jaar voor het eerst plaats in Expo Haarlemmermeer in Vijfhuizen. Eerdere edities werden in Boskoop (Plantariumgebouw) en Nieuwegein gehouden. De tweejaarlijkse beurs richt zich met name op tuincentrumondernemers en hun medewerkers. „Er is een gat tussen wat tuincentra aanbieden en dat wat consumenten willen. Consumenten veranderen en wij willen ondernemers laten nadenken hoe zij kunnen meeveranderen”, zei beursorganisator Tjeerd Posthumus vanaf de beursvloer.

De beursorganisatie zegt positieve reacties te hebben ontvangen van zowel bezoekers als deelnemers. Het centrale motto van TREx was Reimagine Green Retail vertaald in drie thema’s: Nature, Emotion en Convenience.

Lees meer over de TREx in De Boomkwekerij 5. Dit nummer ligt 28 februari bij abonnees op de mat.

 

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties