BBH: radiospotjes om kopen van buitenplanten te promoten

Vanaf 7 september is Bloemenbureau Holland een campagne gestart om consumenten te stimuleren om nu nog aan de slag te gaan in de tuin. Onder andere radiospotjes worden ingezet.

Samen met de buitenplantenkwekers van Royal FloraHolland ontwikkelde Bloemenbureau Holland (BBH) een contentdossier op mooiwatplantendoen.nl, online mediaondersteuning en een spotje voor op de radio.

Op mooiwatplantendoen.nl en haar Duitse, Engels en Franstalige versies worden vijf artikelen geplaatst over nazomertuinieren: van productinformatie tot inspiratie en van laatbloeiers tot een tienstappenplan.

Google Search

De content wordt in Nederland en Duitsland naast de radiocommercial ook ondersteund door advertenties op social media en Google Search. Zo wil BBH consumenten verleiden om te grasduinen op de website. Vooral Google Search en digitale radio bleken volgens BBH tijdens de buitenplantencampagne afgelopen zomer een succesvolle tool en gaat zij daarom ook nu weer inzetten.

Lees hier meer over de campagne nazomertuinieren.

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties