Zonnebloemcampagne in teken van vriendschap

Takii trapt de zomer traditiegetrouw af met het uitdelen van Sunrich-zonnebloemen. Bij het Van Gogh Museum in Amsterdam kregen duizend mensen een zonnebloem. De uitdeelactie is de kick-off van een Sunrich-campagne rondom het thema ‘vriendschap’. De campagneduur loopt parallel aan de zomertentoonstelling van het Van Gogh Museum: ‘Van Gogh en de Zonnebloemen’.

Sinds 2015 is Takii, veredelaar van Sunrich zonnebloemen, partner van het Van Gogh Museum. Uit de samenwerking is het ‘Sunrich – Van Gogh’s Favorite’ co-branding concept ontstaan. De rode draad van elke campagne binnen dit concept is het verspreiden van een hartverwarmende en authentieke boodschap van liefde, hoop en vriendschap, geïnspireerd door het bijzondere leven en werk van Vincent van Gogh. Het idee is dat bloemisten, groothandelaren en exporteurs kunnen inspelen op deze campagne.

Deze zomer staat deze in het teken van ‘vriendschap’. Met verschillende activaties zullen Takii en het Van Gogh Museum de zonnebloem inzetten als verbinder tussen mensen. De uitdeelactie is hier een uiting van en voorbijgangers worden aangespoord een zonnebloem aan een dierbare te schenken. Een zomerse zonnebloemenwand bij de ingang van het museum dient als achtergrond voor iedereen die zijn vriendschap op camera wil vastleggen.

Bron: Takii | Foto’s: Presstigieux en Takii

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties