Fleurop grijpt de herfstvakantie aan voor de start van een bloemencampagne voor grootouders, omdat zij in die week vaak oppassen. De verzendorganisatie voert deze week campagne om zo veel mogelijk oppas opa’s en oma’s in het zonnetje te zetten en geeft consumenten de kans ze op ludieke wijze te bedanken.
‘Voor ouders van jonge kinderen is het elke vakantie een hele puzzel het oppasschema rond te krijgen’, vertelt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop. ‘Vaak schieten opa’s en oma’s massaal te hulp. Met onze actie willen we ouders en kleinkinderen inspireren hun grote helden te bedanken. Bezorg ze een goed gevoel.’
Ouders en kinderen kunnen via www.fleurop.nl/bedanktactie aangeven waarom hun opa of oma de leukste oppasser van Nederland is. Daarmee maken zij kans op een bedankboeket dat het kind zelf mag schikken bij een Fleurop-bloemist in de buurt. De kleuren, bloemen, vorm: alles mag zelf geselecteerd worden. Ook zorgt Fleurop voor een feestelijk verrassingsmoment waarbij het kleinkind het boeket mag overhandigen.
Bron en foto: Fleurop