‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ krijgt vervolg

‘Alles wat belangrijk is, beleef je intenser met bloemen. En we willen meer aandacht voor wat belangrijk is, meer vriendschap, meer liefde, meer power, meer lachen… en daarom hebben we meer bloemen nodig’, aldus Bloemenbureau Holland. De campagne start maandag 3 juni in verschillende landen.

De prijswinnende campagne (SAN award) van Bloemenbureau Holland / Mooiwatbloemendoen.nl maakt deze gedachte heel duidelijk: als bloemen zo’n positief effect hebben op mensen, dan hebben we daar veel meer van nodig. De campagne vertelt op een heel eigentijdse manier waarom we meer bloemen nodig hebben. ‘We willen niet meer bezitten, maar gewoon meer genieten van wat belangrijk is, van alles wat het leven de moeite waard maakt. Meer tijd samen, meer omhelzingen, zeker ook meer lachen. ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ is een statement dat het leven intens geleefd moet worden. Want bloemen zijn leven.’ Dat is te zien in de hoofdvideo van de campagne, die ondersteund wordt door 3 thematische mini-video’s (liefde, samen en verwondering) en een radiospot.

De campagne  begint op 3 juni en loopt tot en met 23 juni. De communicatie omvat (digitale) buitenreclame, radio, online-video en social media. Ook zal er in de laatste week van de campagne een bijzondere PR-actie plaatsvinden. Dezelfde campagne wordt op hetzelfde moment uitgerold in Duitsland, Groot-Brittannië en Frankrijk.

Bron en foto: Mooiwatbloemendoen.nl

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties