The Flower Lab, een onderdeel van de IFTF in Vijfhuizen, richt zich specifiek op de Millennials: mensen in leeftijd van 20 tot 25 jaar. Vier bloemisten laten zich inspireren door deze specifieke doelgroep.
The Flower Lab is een expositie die op grotere en kleinere bloemenbeurzen en evenementen bezoekers concrete handvatten probeert te geven om deze klantengroep te bereiken. ‘Ze zijn slim, visueel ingesteld, interactief en bewuste realisten. Wij hebben onze informatie gedeeld met vier vooraanstaande Nederlandse bloemisten en hen gevraagd met hun vakkennis deze informatie om te zetten naar een praktische invulling, die vrij eenvoudig terug kan komen in zowel de winkel als de gehele bedrijfsvoering’, zegt Susanne Nijssen, marketeer van Florismart. Deze bloemisten zijn Lily Beelen, Dini Holtrop, Michael van Namen en Joan Stam.
World of Flowers
Op de IFTF is The Flower Lab een onderdeel van World of Flowers. Verder presenteren diverse bedrijven zich op het Marktplein, vindt de strijd om de Wim Hazelaar Trofee plaatst en kunnen bloemisten kennis maken met Florint en een tiental van haar Europese bloemistenverenigingen. De IFTF vindt plaats van 2 tot en met 4 november.
Bron en foto: Green Team Consultancy