‘VGB zwaar teleurgesteld in Royal FloraHolland’

    VGB kan zich niet vinden in de koperstarieven die Royal FloraHolland voor 2022 vaststelde. De branchevereniging betreurt het dat RFH weinig deed met haar suggesties en argumenten om de tarieven niet aan te passen of andere keuzes te maken. VGB-directeur Matthijs Mesken: „Wij zijn zwaar teleurgesteld in het feit dat er slechts marginale aanpassingen gedaan zijn.” (..)

    Foto Erik Kottier.

    Wat betekent dit voor de relatie tussen VGB en RFH?

    Lees het interview met Matthijs Mesken alvast via MijnBloemisterij.nl in het digitale magazine van de Bloemisterij.

    Geen abonnement? Bel 071 5659644 of klik hier.

    Abonneer
    Laat het weten als er
    guest
    2 Reacties
    Oudste
    Nieuwste Meest gestemd
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties
    Pieter
    Pieter
    3 jaren geleden

    de grote vgb leden vinden het prima. hoe moeilijker de kleine kopers het krijgen hoe groter hun marktaandeel wordt

    Bezorgde tuinder
    Bezorgde tuinder
    3 jaren geleden

    Rfh heeft dure hobby’s die ook betaald moeten worden
    Rfh doet niet aan op de kosten letten