Bloemenbureau Holland benoemt Ivo van Orden als marketingmanager Nederland. Hij combineert deze rol met de functie van campagnemanager buitenplanten. Susan Iping volgt hem per 1 april op als campagnemanager snijbloemen.
Bloemenbureau Holland (BBH) concentreert haar activiteiten in vier kernlanden: Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Voor lokale vertegenwoordiging en coördinatie van activiteiten zijn in Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk al marktmanagers werkzaam. Per 1 april vervult Ivo van Orden die functie voor de Nederlandse markt.
Ivo van Orden (36) begon ruim vier jaar geleden bij BBH. De afgelopen 2,5 jaar realiseerde hij als campagnemanager spraakmakende acties als Lievelingsbloem, Pop Tulips, The Flower Effect en Cupidrone. Voor Ivo niets mooiers dan samen met anderen producten te promoten waar mensen écht blij van worden ,,Door de juiste partijen met elkaar te verbinden kom je verder. Mede hierdoor worden onze campagnes pas echt spraakmakend.’’
Snijbloemen
Op 1 april volgt Susan Iping (31) Ivo van Orden als campagnemanager snijbloemen op. Zij was hiervoor brandmanager bij game-producent Nintendo en campagnemanager bij betaalzender en tv-producent Home Box Office (HBO).
Bron en foto: Bloemenbureau Holland