Op dinsdag 11 oktober gaat ‘#Lievelingsbloem campagne’ van Mooiwatbloemendoen.nl en Funnyhowflowersdothat.co.uk van start. Deze campagne duurt tot 30 oktober.
Met iemands lievelingsbloemen, geef je niet alleen bloemen, maar geef je aandacht en herinneringen. Achter elke lievelingsbloem zit een verhaal, dit kan lief, droevig of mooi zijn. Bloemenbureau Holland maakt gebruik van korte video’s en sprekende beelden. Hiermee wordt letterlijk de belofte ‘mooi wat bloemen doen’ nagekomen.
Op de site www.mooiwatbloemendoen.nl en via Linda.nl kunnen bezoekers hun eigen #Lievelingsbloem verhaal delen. Het verhaal kan vervolgens direct worden gedeeld op sociale media en wordt automatisch gepubliceerd op Mooiwatbloemendoen.nl.
promotie
VBW (Vereniging Bloemist-Winkeliers) zorgt ervoor dat zoveel mogelijk van hun leden, onder het label Mijn Bloemist, gaan inhaken. Hiervoor is een POS-pakket ontwikkeld. Gratis aanmelden kan tot 11 oktober. Ook worden de Mijn Bloemist-media (magazine, website, nieuwsbrief en sociale media) ingezet.
Op de Bloemistenklokken in Eelde en Naaldwijk en op de locatie Rijnsburg biedt Royal FloraHolland bloemisten een breed assortiment en promotiemateriaal voor in de winkel. Plantion draagt een steentje bij door grote LED-schermen langs de A30 te plaatsen.
Bron en foto: bloemenbureau Holland