VBW gaat zich met marketing bezighouden

VBW hield op woensdag 31 oktober  de algemene ledenvergadering bij Ten Kate Flowers & Decorations in Deventer. In de openingsspeech ging voorzitter John Thijert in op de ontwikkelingen in de markt, de krapte in de arbeidsmarkt en het beleidsprogramma van VBW, waarin marketing een nieuwe plek gaat innemen.

In de vergadering werden de Jaarrekening over 2017, de definitieve begroting voor 2018 en de voorlopige begroting voor 2019 goedgekeurd. Ook het voorstel om de contributie niet te verhogen werd unaniem goedgekeurd.

Daarnaast werd VBW-Marketing geïntroduceerd, een nieuw initiatief van de brancheorganisatie, waarmee bloemisten in hun lokale markt alle marketingsupport kunnen krijgen. Het programma is gericht op het bereiken van nieuwe doelgroepen (vanuit STAP) en op kleine extra activiteiten. Ter kennismaking kregen alle aanwezige ondernemers een marketingcheque ter waarde van 125 euro aangeboden.

Verkiezing leden

John Thijert en Martin Groen werden herkozen in het bestuur, waarbij John voor opnieuw drie jaar bestuursvoorzitter zal zijn. In de ledenraad werd Chris Leichtenberg herkozen. Syl Meijer is gekozen tot nieuw ledenraadlid. De ledenraad heeft afscheid genomen van Léon Vermeulen, die bij zijn afscheid het ‘lidmaatschap van verdienste’ kreeg aangeboden.

Tenslotte kondigden Plantion en VBW een intensievere samenwerking aan, waarvan de details eind 2018 worden bekendgemaakt.

Bron en foto: VBW

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties