De nieuwe Valentijnscampagne Command Cupid van Mooiwatbloemendoen.nl is maandag 1 februari van start gegaan. Via een innovatieve communicatietechnologie is het nu mogelijk om je (geheime) liefde het hart sneller te doen laten kloppen door het geven van een bloem.
Dit jaar stuurt Mooiwatbloemendoen.nl via Periscope de liefdesboodschap rond. De hedendaagse Cupido heeft één doel: het laatste zetje geven in de liefde. Hij struint de straten af, uitgerust met een hightech boog mét smartphone en ingebouwde camera. Hij gaat daarmee op zoek naar love-at-first-digital-sight. En hij deelt ter plekke namens jou een roos uit aan jouw Valentijn. En de reacties zijn live te zien via Periscope.
Internationaal bereik
De campagne wordt in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk gelanceerd. Op YouTube en social media zal hij een groot bereik proberen te realiseren. De campagne moet het idee versterken dat het geven en ontvangen van bloemen volop blijdschap brengt.
Bron en foto’s: Mooiwatbloemendoen.nl