De Vakbloemist organiseert samen met de promotiecampagne ‘365 dagen bloemen’ een online boekettenwedstrijd met geurende voorjaarsbloemen. Bloemisten kunnen tot 20 maart een foto van hun boeket opsturen.
Het boeket moet aan een aantal voorwaarden voldoen, die staan omschreven op de Facebookpagina van De Vakbloemist. Zo moeten er bepaalde geurende voorjaarsbloemen in zitten. Uit alle inzendingen worden vijf winnaars gekozen die worden gepubliceerd op de Facebookpagina Bloemisten Netwerk. Het boeket met de meeste stemmen ontvangt op 25 maart de eerste prijs: voorjaarsbloemen ter waarde van €300, te besteden bij een aangesloten partner van De Vakbloemist. De wedstrijd is bedoeld om bloemisten warm te maken voor de Ruik-de-lente-dagen die 21 maart van start gaan.
Oprichters
Mark Doyle en Jan Huisman, oprichters van De Vakbloemist : ‘De competitie zorgt voor een leuke, waardevolle spotlight op de Ruik-de-lente campagne van 365 dagen bloemen, en draagt tevens bij aan slimme activering van bloemisten. Dit voegt waarde toe aan ons platform voor de lokale bloemist.’
De (internationale) bloemisten-communities zijn te vinden op floristry.network. Doyle en Huisman zijn ook oprichters van devakbloemist.nl.
Bron en foto: De Vakbloemist