Branchevereniging VBW gaat samenwerken met Whitelabel PR. Dit PR-bureau wil de rol en toegevoegde waarde van de bloemist communiceren en VBW ondersteunen met het naar buiten brengen van de economische relevantie van de branche.
Bram Rijkers van VBW ziet de samenwerking met Whitelabel PR als een volgende stap om de vakbloemist nog beter op de kaart te zetten. Doel is meer bekendheid en positieve waardering voor bloemisten te creëren bij consumenten. Dit kan door het vak eigentijds te positioneren. ,,Beoogd effect is meer en hogere bestedingen op de winkelvloer’’, aldus Rijkers
Profileren
David Gribnau van Whitelabel PR: ,,Wij gaan bloemisten helpen om in aanloop naar speciale bloemendagen als Moederdag en Valentijn én kampioenschappen bloemsierkunst media-aandacht te creëren, met als doel de vakbloemist te profileren.’’ Het is voorts de bedoeling om aan de media te laten zien dat de VBW voor hen een waardevolle bron van informatie is.
Bron en foto: Whitelabel PR