Brancheorganisatie VBW start half maart 2013 onder de vlag van Mijn Bloemist een actie rond bruidswerk. De slogan van de actie: ‘Win een bruiloft vol bloemen’.
De actie neemt de vorm aan van een wedstrijd waarmee trouwlustige consumenten een met bloemwerk versierde bruiloft kunnen winnen ter waarde van €1.500. Voor VBW-leden die willen deelnemen, is tegen betaling een promotiepakket beschikbaar.
Meer dan een bruidsboeket
Het doel van de actie is om de consument te tonen dat de vakkundige bloemist veel meer aan bruidswerk kan maken dan alleen de corsages en het bruidsboeket. Daarbij denkt VBW aan bijvoorbeeld de autoversiering, de aankleding van de kerk en bloemwerk voor in het haar.
140.000 consumenten
VBW werkt voor de actie samen met de website The Perfect Wedding. Volgens de bloemistenorganisatie zijn daardoor 140.000 consumenten met trouwplannen te bereiken.
Meer informatie en aanmelden:
• De deadline voor aanmelding is donderdag 7 maart, 12.00 uur.
• Het promotiepakket (persbericht, posters en flyers) kost €25 ex. btw.
• Aanmelden voor het promotiepakket gaat via een formulier op de VBW-site (naar beneden scrollen).