Promotiecampagne voor Amaryllis

In de eerste week van november begint de promotiecampagne voor Amaryllis. Deze campagne is een initiatief van Royal Flora Holland. Met een nieuw campagnebeeld en samenwerking met Bouquet Tales en de promotiecampagne Seizoensbloemen, krijgt de campagne een groter bereik.

De campagne richt zich op de bloemist, waarbij de aandacht vooral is gericht op de bloeiwijze van Amaryllis. Deze wordt uitgelicht, omdat de consument die in de winkel niet ziet. Het speciaal ontwikkelde promotie materiaal wordt tijdens de Trade Fair in Aalsmeer en de bloemistenavond in Groothandelcentrum Cultra verspreid.

Samenwerking
Naast het promotiemateriaal voor de winkel heeft Amaryllis ook de samenwerking gezocht met andere projecten. Zo gebruikt de campagne foto’s uit het fotoarchief van Bloemenbureau Holland. Begin november ligt er een 12 pagina’s tellende wintereditie van het inspiratiemagazine ‘365 dagen bloemen’ met volop aandacht voor Amaryllis in de winkel. Tot slot komt er midden november in samenwerking met Bouquet Tales een speciale wintereditie van de Bouquet Tales krant, met daarin Amaryllis, in een oplage van 30.000 exemplaren.

Bron en foto’s: promotiecommissie Snijamaryllis