Om haar op rozen geïnspireerde Chloé parfums te promoten, lanceerde het Franse modemerk samen met LM Flower Fashion ’s werelds eerste Social Florist & Insta-Window (instagram etalage) bij parfurmerie ICI Paris XL in de Amsterdamse Kalverstraat. De pop-up store, gevuld met rozen van Meijer Roses, was geopend van 7 tot en met 10 mei.
Door in de Chloé-rozentuin te stappen, werden consumenten uitgenodigd om hun eigen ‘Chloé moment’ in de insta-window te beleven. Speciaal ontworpen om een instagramfoto te maken, veranderde het filter van de etalage op een magische wijze in de door de klant gekozen ‘shade of rose’: zacht beige, blozend roze of groen. Klanten werden met hun eigen telefoon gefotografeerd door een social influencer en deze foto kon direct geüpload worden naar hun eigen socialemediakanalen.
Iedereen die in de winkel de foto op Instagram zette met de hashtag #ChloeShadesofRose ontving een Chloé-roos, een sample van de Chloé-geur en een moederdagkaart van de eigen foto.
Als Chloé-rozen werden drie rozen van Meijer Roses geselecteerd: Pearl Avalanche (zacht beige), Sweet Avalanche (blozend roze) en Avalanche (groen).
Antwerpen
De #ChloeShadesofRose Social Florist & Insta-Window wordt binnenkort als pop-up store geopend bij ICI Paris XL parfurmerie in Antwerpen in België.
Bron en foto’s: LM Flower Fashion