Een betere positie in de zoekmachines en met zo weinig mogelijk kliks gemakkelijk alle informatie vinden die je als bezoeker nodig hebt. Met dat doel heeft Plantion afgelopen maanden haar website geanalyseerd, getest en vernieuwd.
Plantion wil het de bezoekers van de nieuwe website zo gemakkelijk mogelijk maken. De website is opgesplitst in de groepen ‘aanvoeren’ en ‘inkopen’. Aanvoerders en kopers komen zo met één klik in hun eigen omgeving. Daarnaast is er ook de optie om te chatten met een medewerker via Facebook Messenger. De vraag wordt op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. En de site is nu ook te lezen in het Duits en Engels.
Webshop
Naast de website met algemene informatie is er ook een webshop (www.dm.plantion.nl) voor online inkoop van aanvullend assortiment en (vanaf dit najaar) klokvoorverkoop. Voor specifieke informatie kunnen ingeschreven aanvoerders en kopers met een persoonlijke code via de homepage inloggen op Mijn Plantion.
Bron en foto: Plantion