Nieuwe reclamecampagne Fleurop laat bloemen spreken

    Nederlanders laten hun gevoel niet altijd spreken. Vurige liefde, diepe waardering en grote dankbaarheid vinden we soms maar moeilijk in woorden uit te drukken. Laat zo’n moment over aan de vakkundige bloemisten van Fleurop, is de boodschap van de nieuwste campagne.

    Een feestelijk verjaardagsgeschenk, een ontroerend bedankje of een liefdesverklaring: de drie nieuwe commercials laten zien dat je met een Fleurop-boeket meer geeft dan alleen een tastbaar cadeau, aldus de verzendorganisatie.

    Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: ‘We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Onze bloemisten zetten zich elke dag in om de mooiste boeketten te creëren. Op vakkundige wijze vertalen ze in elk boeket wat de gever wil overbrengen. Van verliefdheid, dankbaarheid en medeleven tot felicitaties en succeswensen. Met een brede glimlach bij de ontvanger als resultaat.’

    Nieuwe herfstboeketten

    Bijna gelijktijdig met de nieuwe commercials heeft de verzendorganisatie ook een nieuwe selectie herfstboeketten gelanceerd. In de boeketten, met namen als Boswandeling en Najaarsgloed, overheersen warme kleuren met vrolijke, speelse elementen. Een hoofdrol is daarbij weggelegd voor Hypericum, Nutans en de kalebas.

    Bron en foto’s: Fleurop

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties