Reflower moedigt Amsterdammers aan om samen blijvende bloemen te delen in de eerste outdoor-campagne van het bedrijf. Reflower is de duurzame bloemenbieb en biedt een abonnementsservice aan op kunstbloemen.
De blijvende bloemen van Reflower zijn volgens eigenares Ellyne Bierman bijna niet van verse bloemen te onderscheiden. Reflower maakt handgemaakte boeketten in een bijpassende vaas en komt op afspraak de bloemen leveren en wisselen. De members, zowel bedrijven als particulieren, hebben zo altijd een andere bos blijvende bloemen staan. Ellyne: Ik wil mensen bewust maken van de impact van de sierteeltindustrie, een beeldig alternatief bieden en de leden aanzetten tot een duurzamere levensstijl. Reduce – Re-use- Reflower.’
Test geslaagd
Inmiddels staan er meer dan honderd vazen met kunstbloemen in Amsterdam. ‘De test is geslaagd, het concept slaat aan, de meeste kinderziektes zijn eruit en de nieuwe collectie is prachtig. Het is tijd dat meer mensen het merk Reflower leren kennen, willen uitproberen en omarmen. Daarom start Reflower met deze outdoor campagne. De Amsterdamse straten fleuren op met de Reflower bloemen en het merk krijgt meer naamsbekendheid.’
Outdoor is uitgezet bij Centercom in Amsterdam en wordt ondersteund met huis aan huis-folders, een e-mailcampagne en online advertising.
Bron en foto’s: Reflower