De promotiecampagne ‘We feel better around orchids: show who you are’ legt in 2018 de focus op de rol van orchideeën in het interieur. Hierbij wordt samengewerkt met (interieur)stylisten, vinden er stylingsessies plaats en zal de orchitypetest inspelen op de toepassing van orchideeën in verschillende interieurstijlen.
De gedachte achter de campagne is dat orchideeën kunnen laten zien wie je bent. Vanwege de duizenden soorten, in alle maten, vormen en kleuren, is er altijd wel een orchidee voor elke persoonlijkheid, gelegenheid en interieur. Tevens dragen orchideeën bij aan het geluksgevoel.
‘Orchid Showroom’
In maart 2018 vindt een foto- en videoshoot plaats in samenwerking met styliste Judith Baehner. Zij zal de orchideeën in verschillende woonruimten en stijltrends in beeld brengen. Het beeldmateriaal wordt ingezet in de online test www.orchitypes.eu. Onder de noemer ‘Orchid Showroom’ zijn in de test inspirerende orchidee stijlkamers te zien en komen bezoekers door middel van het beantwoorden van vragen erachter welke orchidee het beste matcht in hun interieur. In september (tijdens de Dag van de Orchidee) wordt de test officieel gelanceerd.
‘Show who you are’
De promotiecampagne ‘We feel better around orchids: show who you are’ is een initiatief van Stichting Bloemenbureau Holland en wordt mede gefinancierd door de Europese Unie. Het doel van de campagne is om consumenten in Nederland, Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland op de hoogte te stellen van de veelzijdigheid van de orchidee, om ze zodoende te inspireren en om bekendheid en verkoop te stimuleren.
Bron en foto’s: www.orchidsinfo.eu