iBulb bereidt een nieuwe bloembollencampagne, Bulbs4Kids, voor. De campagne voor aanvang van het plantseizoen en is gericht op kinderen.
Bulbs4Kids wil Nederlandse kinderen enthousiast maken voor bloembollen door ze samen het groeiproces van bloembollen te laten beleven. Schoolklassen kunnen meedoen door zich vanaf half augustus in te schrijven via de campagnesite, die rond die tijd live staat. Bij inschrijving ontvangen ze een Bulbs4Kids-pakket met daarin alle ingrediënten voor een educatieve en leuke bloembollenbelevenis.
Video
Om Kinderen en docenten enthousiast te maken voor deelname zijn onlangs video-opnamen gemaakt. Lodewijk Hoekstra, groenexpert, presentator en oprichter van Greenkids, speelt in de video de hoofdrol. Hij komt later in de campagne opnieuw in beeld.
iBulb, het promotieorgaan voor de bloembollensector, is verantwoordelijk voor de campagne. De organisatie vertegenwoordigt ruim 85 bedrijven in de bloembollensector. Via wereldwijde pr stimuleert iBulb het gebruik van bloembollen, bolbloemen en bol-op-pot.