‘New York en Uithoorn moeten zich met trosroos kunnen identificeren’

    „Er bestaat geen handboek voor wat we doen. Het is pionieren zoals de VOC deed. Het is voor ons een leerproces”, zegt Pascal Koeleman van 2Dezign op een zonnig terras in Noordwijk. De marketeer vertelt over de samenwerking tussen trosrozentelers uit China, Nederland, Ecuador, Colombia, Ethiopië en Kenia. 23 partners van Interplant en de veredelaar hebben zich verenigd om wereldwijde promotie te maken voor trosroos. Onder de merknaam World of Sprayroses.

    Initiator van World of Sprayroses is Interplant. De veredelaar is goed voor 85% van de trosrozenrassen die staan aangeplant in de wereld, rekent CEO Robert Ilsink voor. Van de wereldwijde productie op circa 1.300 ha komt zo’n 80% – 1,3 miljard stelen – uit de koker van World of Sprayroses. Robert die samen met broer Martijn de directie van Interplant Roses voert, spreekt over trosrozen als ’onze baby’.

    Rolls Royces

    Roberts zoon Jurjen is namens Interplant verantwoordelijk voor de promotie van World of Sprayroses. (..)

    Lees hier alvast het volledige artikel via mijnbloemisterij.nl in de Bloemisterij van deze week.

    Geen abonnement. Kijk hier of bel 071 5659644.

    Abonneer
    Laat het weten als er
    guest
    0 Reacties
    Oudste
    Nieuwste Meest gestemd
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties