Najaarseditie lievelingsbloem-campagne van start

Vanaf donderdag 9 oktober promoot Mooiwatbloemendoen.nl opnieuw snijbloemen met de campagne Vriendinnen kennen elkaars lievelingsbloem. De najaarseditie van deze opvallende campagne loopt tot en met 2 november in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

De campagne richt zich met name op vrouwen en haar vriendinnen en probeert hen bewust te maken van hun persoonlijke voorkeur. Daarnaast worden deelnemers gestimuleerd hun favoriete bloem via sociale media met iedereen te delen. ,,We willen bloemen blijvend positioneren in het hoofd van de consument, zodat ze automatisch gaan verschijnen op cadeau- en boodschappenlijstjes’’, aldus Ivo van Orden, campagnemanager bij Bloemenbureau Holland.

Boeket winnen
Op Mooiwatbloemendoen.nl wordt de bezoeker gevraagd de lievelingsbloem van een vriendin te voorspellen. Via Facebook wordt deze vriendin uitgenodigd mee te doen. Blijkt de juiste bloem te zijn voorspeld, dan maakt de vriendin kans op het winnen van een boeket van haar favoriete bloemen.
De campagne wordt tot eind 2016 gefinancierd met steun van de Europese Unie.

Bron en foto: mooiwatbloemendoen.nl