In aansluiting op Nationale Tulpendag op 18 januari op de Dam in Amsterdam organiseert Mijn Bloemist de Tulpenweken. In maart vraagt ze aandacht voor vrijwilligers en dan staat anjer centraal.
De Tulpenweken zijn bedoeld om de consument erop te wijzen dat de tulpen weer verkrijgbaar zijn en dat men voor een bijzonder tulpenboeket bij Mijn Bloemist moet zijn.
De Tulpenweken worden georganiseerd in samenwerking met Tulpenpromotie Nederland (TPN), FloraHolland en de Mijn Bloemist-handelspartners.
Anjers voor vrijwilligers
In de twee weken voorafgaand aan ’NL doet’ (21 en 22 maart), waarbij vrijwilligerswerk centraal staat, wil Mijn Bloemist aandacht vragen voor vrijwilligers. Met deze campagne wil ze bereiken dat consumenten op lokaal niveau vrijwilligers in het zonnetje zetten door hen een boeket van Mijn Bloemist te geven.
Centraal in dit eerbetoon staat de ‘vrijwilligersbloem’ anjer, symbool voor toewijding en bewondering.
Deze campagne wordt uitgevoerd in samenwerking met de Anjerpromotiecommissie en de Mijn Bloemist-handelspartners.