Nieuwe huisstijl en identiteit HilverdaFlorist

Sinds 1 maart 2020 is de fusie tussen HilverdaKooij en Florist Holland juridisch een feit. De bedrijven werken als sinds 1 september 2019 samen onder de naam HilverdaFlorist. Om de fusie te bezegelen is een nieuwe identiteit en bijhorende huisstijl gepresenteerd.

 

Commercieel Directeur Bart Sneek vertelt dat de nieuwe huisstijl past bij de nieuwe identiteit van HilverdaFlorist en gaat bijdragen aan een grote herkenbaarheid in binnen- en buitenland. Het nieuwe beeldmerk is een symbool dat staat voor samenwerken en verbinden. De missie voor de toekomst is volgens Sneek simpel: uitblinken in alles wat HilverdaFlorist doet. Om dit te bereiken richten het bedrijf zich op vier kernwaarden: innovatie, ambitie, partnerschap en betrouwbaarheid. Deze waarden bepalen onze werkwijze en strategie voor de komende jaren en zijn onze belofte aan onze partners en klanten. In onze huisstijl wordt naast de corporate groen, ook vier kleuren gebruikt die een kernwaarde uitdragen.

Nieuwe website

Tegelijk met de nieuwe huisstijl is ook het begin van een zogenoemde corporate website gelanceerd: www.hilverdaflorist.com. De komende weken zullen de functionaliteiten op de website verder uitbreiden.

HilverdaKooij is wereldwijd bekend met zijn alstroemeria, dianthus en limonium en Florist Holland is met verdeling en vermeerdering actief met gerbera’s.

 

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties