Kom in de Kas gaat op de virtuele tour

    Op 1 en 2 april wordt Kom in de Kas voor de 40e keer georganiseerd. Het landelijk bestuur grijpt het jubileum aan om de sector op een virtuele, interactieve en innovatieve manier onder de aandacht te brengen van het publiek.

    Een 360 graden teaservideo maakt mensen er op attent dat Kom in de Kas eraan komt. De kijker waant zich letterlijk in de kas omdat hij om zich heen kan kijken. Op de website van het evenement staat ook de 360 graden Kom in de Kas experience. Met deze experience kunnen mensen achter hun computer, met hun tablet, telefoon of hun VR bril ook weer 360 graden rondkijken in de kas. In de experience zijn veel wetenswaardigheden over de glastuinbouw verwerkt en ziet en ervaart men hoe hightech deze sector is.

    App

    Tot slot wordt zo’n twee weken voor het evenement de KomInDeKas app gelanceerd. Met behulp van de app kunnen de bezoekers meedoen aan de interactieve speurtocht die in alle deelnemende kassen wordt uitgezet. De app is vanaf half maart te downloaden in de app-store.

    Bron en foto: Kom in de Kas