De meerjarige consumentencampagne ‘Bedankt Plant’ gaat op 20 september van start in Nederland. De campagne is deze keer vooral gericht op de (thuis)werkplek. Want ook op die plek maken planten je energieker, relaxter, gelukkiger en gezonder, aldus Bloemenbureau Holland.
Bloemisten kunnen inhaken op de campagne met promotiematerialen die ze kunnen gebruiken in hun winkel en voor hun socialemediakanalen. De campagne start op 20 september in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en op 4 oktober in Frankrijk. De buitenreclame is in Nederland te zien in diverse winkelgebieden en op treinstations. De andere pijlers van de campagne zijn pr-acties, influencersamenwerkingen en content op Mooiwatplantendoen.nl.
PR in Nederland: de carrièreplant
Redacteuren van bladen als vtwonen, Jan, Libelle, Volkskrant Magazine, Metro en Telegraaf Werk worden met een bus bezocht en uitgenodigd voor een korte coachingsessie, waarin ze erachter komen welke plant bij hun doel past: behoefte aan meer creativiteit, meer focus of juist extra motivatie? Bij al deze wensen past een persoonlijke ‘carrièreplant’. Deze herinnert aan de gestelde werkdoelen en verbetert meteen de werkplek.
Bron en foto’s: Bloemenbureau Holland