Maak een bijzondere creatie met Cymbidium in de hoofdrol. Dat was de opdracht van de bloemistenwedstrijd georganiseerd door de campagne ‘Snijorchidee, Cymbidium in het bijzonder’. Het arrangement van Karin Pasman, docente bloemsierkunst bij Lentiz, werd verkozen tot het origineelste bloemwerk.
Om mee te doen aan de bloemistenwedstrijd moesten bloemisten bijzonder bloemwerk tot €35 verkoopprijs maken met snijcymbidum en een foto van hun creatie insturen. Het arrangement van Karin Pasman werd door de jury als mooiste beoordeeld. Zij wint hiermee een masterclass van bloemstyliste Desirée Glasbergen voor acht personen.
,,In dit zeer eigentijdse arrangement heeft Cymbidium een echte hoofdrol. Het is qua kleur en materiaalgebruik mooi met elkaar in harmonie en het is heel netjes afgewerkt. Met weinig middelen is een origineel en commercieel design gemaakt’’, aldus Desirée.
De inzendingen van Petra van der Ree (Rima Flowers) en Michelle Broekhoven (Mooi Geschikt) kregen een eervolle vermelding. Op Facebook zijn alle inzendingen te zien.
Campagne
De promotiecampagne voor snijcymbidium is een initiatief van de Nederlandse Snijcymbidiumtelers, verenigd in de promotiecommissie Snijcymbidium en de Floraholland Product Commissie Snijorchidee. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau fresh retail.
Bron en foto: fresh retail