Onderneemster en voormalig topmodel Frederique van der Wal heeft dinsdagochtend 1 oktober bij KLM het startsein gegeven voor het From Holland Festival. Twee maanden lang verkoopt de luchtvaartmaatschappij oranje rozen van Frederique’s Choice, het bloemenmerk van Van der Wal.
De rozen, die in Nederland op duurzame wijze zijn geteeld, zijn op een aantal Europese en intercontinentale vluchten aan boord te koop. Om de samenwerking met KLM te promoten, was zondagmiddag 29 september het I Amsterdam-logo op het Museumplein met de oranje rozen ingepakt. Van der Wal poseerde daar met KLM-bemanningsleden.
Behalve de bloemen staan ook de maaltijden tijdens de vluchten in het teken van het From Holland Festival. Zo krijgen reizigers Noordzeetong, een stamppotje met kipworstjes, Bossche bollen, gehaktballetjes en hagelslag voorgeschoteld.
Foto: Frederique van der Wal poseert samen met KLM-bemanningsleden om de verkoop van ‘haar’ rozen aan boord te promoten. (Foto: Frederique’s Choice)