Hoe wordt je bloemenwinkel nog aantrekkelijker voor klanten?

    Wat is de meest effectieve routing in je bloemenwinkel en hoe zorg je ervoor dat je met een aantrekkelijke presentatie nog meer klanten naar je winkel trekt? In de training Werk aan de Winkel van Bloem&Blad op 16 mei krijg je antwoord op deze en andere vragen. Meld je snel aan, want vol = vol!

    Vorig jaar oktober organiseerde Bloem&Blad in samenwerking met opleidingsinstituut Detex voor het eerst de training Werk aan de winkel voor bloemisten en/of hun medewerkers. Wegens het succes heeft het vakblad voor de bloemendetailhandel besloten dit jaar de training opnieuw aan te bieden aan abonnees en niet-abonnees.

    Op de training leren de deelnemers in één dag hoe zij zich kunnen onderscheiden van hun concurrenten en krijgen zij antwoord op prangende vragen als: wie zijn mijn klanten en hoe maken zij hun keuze in mijn winkel? Hoe trek ik de aandacht van mijn klanten? Hoe richt ik mijn routing en productpresentaties in zodat klanten verleid worden tot aankopen? Hoe kan ik mijn omzet verhogen?

    Maximaal 12 personen

    Aan de training kunnen maximaal 12 deelnemers meedoen. Je werkt met eigen fotomateriaal en een plattegrond van je winkel. Het programma wordt verzorgd door Detex, het opleidingsinstituut voor de modedetailhandel.

    Werk aan de winkel vindt plaats op woensdag 16 mei van 10.00 tot 17.00 uur bij Detex in Doorn. Abonnees van Bloem&Blad betalen 185 euro, niet-abonnees 265 euro, inclusief koffie, thee en lunch.

    Aanmelden kan tot eind april op www.bloemenblad.nl/training.

    Bron en foto: Bloem&Blad

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties