Hoe houd je je als lokale bloemist staande?

Met welk bloemwerk trek je je lokale en regionale klanten naar je winkel? Hoe houd je je als bloemist staande in de winkelstraat van je dorp of stad en hoe bind je (nieuwe) klanten aan je zaak? In de Trendspecial Local Heroes van Bloem&Blad laten twee bloemisten hun ‘lokale bloemwerk’ zien.

Boeketterie Wassenaar

Corona was voor Ed Vollgebregt de aanleiding om Boeketterie Wassenaar een make-over te geven met hulp van Marie-Louise Drijver. De presentaties zijn nu op kleur en ze hebben meer luxe producten. Maar ze bieden ook nog het gewone ‘thuisboeketje’: ‘Zo blijf je als lokale winkel aantrekkelijk.’

Bloemwerk van Boeketterie Wassenaar. Foto: Rein Janssen.

Bloemboutique 93

Zodra ze Lathyrus ruikt, is Mariëlle Massar van Bloemboutique 93 thuis. Die moest dus zeker verwerkt worden in het bloemwerk dat ze voor de trendspecial maakte. Ze is blij met haar dorpswinkel in Boskoop: ‘We gebruiken materialen van lokale kwekers, en ik heb een persoonlijke band met klanten.’

Bloemwerk van Bloemboutique 93. Foto: Rein Janssen

Lees de volledige interviews met Ed Vollebregt en Mariëlle Massar en bekijk hun bloemwerk in Bloem & Blad editie 7. Heeft u een abonnement? Lees dan nu hier al online de complete artikelen over Boeketterie Wassenaar en Bloemboutique 93.

Geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden of bel 071-5659644.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties