Hoe FAM Flower Farm volgers krijgt op Instagram

    FAM Flower Farm is een jong merk en opgericht door Marlies Weijers en Linda van der Slot. De twee zetten de producten tulpen, narcissen en dahlia’s met beleving en sfeer in de markt.

    Twee jaar geleden zijn  Wijers en Van der Slot aan de slag gegaan met het merk Fam Flower Farm. „Het gaat op de kwekerij altijd over kostprijs, maar hoe je grip kunt krijgen op je verkoopprijs, daar wordt te weinig aandacht aan besteed”, meent Van der Slot. Op een vrouwelijke manier brengen zij de tulpen, narcissen en dahlia’s onder de aandacht.

    Met name op Instagram is FAM Flower Farm actief. In twee jaar tijd hebben zij 53.000 volgers op hun account. „Wij hebben een klein promotiebudget, maar weten mensen over de hele wereld te bereiken. We worden getagd en we reageren op alle posts. Influencers weten het bedrijf ook te vinden en hebben wij uitgenodigd voor een lunch op het veld. Ook dit heeft veel publiciteit opgeleverd. Instagram doe je er niet zomaar even bij, je moet er tijd insteken. Daarnaast moet je betrokken en echt zijn”, deelt Weijers het succes.

    Lees hier het hele artikel over FAM Flower Farm, dat deze week in het Vakblad voor de Bloemisterij verschijnt (met inlog).

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties