Zo’n 1500 bloemisten in Frankrijk zullen deelnemen aan ApéroFleurs, een campagne van Bloemenbureau Holland. In deze campagne wordt het boeketje in een borrelglas gepromoot.
Bloemenbureau Holland organiseert in samenwerking met groothandelaren Agora, Celdomy, FleuraMetz, Hilverda de Boer en Van der Plas de publiciteitscampagne ApéroFleurs. De campagne wordt na de Rentrée, van 28 september tot en met 14 oktober gehouden.
Het doel van de actie is de traditionele bloemenmarkt open te breken en kleine boeketjes in borrelglazen te promoten. Wanneer mensen iets samen gaan drinken (in Frankrijk apéro genoemd) kan je met bloemen de boel opfleuren.
Bloemisten krijgen een promotiekit, met daarin glazen, boeketkaartjes en affiches waarmee ze consumenten kunnen enthousiasmeren. Bloemenbureau Holland ondersteunt de actie met een nationale campagne, zowel in print als digitaal, en met radiocommercials.
BBH….Oooohhhhhhhh… wat een fantastisch idee……!!!
Welke buro-stofjas heeft dit bedacht………