Floralife lanceert Europese campagne ‘Bloemen houden óók van voeding!’

    Smithers-Oasis Company lanceert de Floralife-marketingcampagne ‘Bloemen houden óók van voeding!’ De campagne wil op speelse wijze het belang van het voeden van bloemen overbrengen naar consumenten.

    De lancering van de campagne start met een video, die het belang benadrukt van een goede hydratatie en voeding voor snijbloemen. Floralife Express Technology is geschikt om te gebruiken met voor alle soorten bloemen, en is verkrijgbaar in diverse maten en toepassingen voor gebruik in de gehele bloemenketen. De stelen hoeven met toepassing van dit product niet te worden afgesneden.

    ‘Het doel om gebruikers in de hele bloemenketen te bereiken, is gerealiseerd met de Express Technology. Floralife Express 200 en 300 ‘No Cut’-producten ondersteunen de transport-, groothandels-, retail- en consumentenaspecten van de snijbloemenindustrie. Met de Express 100-producten hoeven telers na de oogst geen stelen meer te snijden, waardoor arbeid en tijd worden bespaard en minder bloemen worden verspild’, aldus Marco Marques, managing director van Floralife Europa.

    Bron en foto: Floralife/Smithers Oasis Company

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties