Fleurop-Valentijnscampagne geeft verliefden een zetje

    De nieuwe Valentijnscampagne van Fleurop draait om het kenbaar maken van je verliefdheid. De verzendorganisatie moedigt dromers aan hun dromen waar te maken en flirters om die eerste stap te zetten.

     

    In de nieuwste commercials laat Fleurop zien dat verliefdheid in de lucht hangt, ook al is iedereen meer met zijn smartphone bezig dan met de wereld om zich heen. In het openbaar vervoer bijvoorbeeld, waar al in de vroege ochtend stiekeme blikken worden uitgewisseld. De drempel om je gevoel kenbaar te maken, ligt hoog. Op Valentijnsdag stap je eroverheen. Met een schitterend boeket, passend bij de smaak van de ontvanger, maak je een onweerstaanbare indruk, zo is de boodschap van de campagne.

    Gevoel uiten
    Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: ‘We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Met onze boeketten laten mensen aan elkaar zien dat ze echt om elkaar geven. Wij wensen iedereen een hartverwarmende Valentijnsdag.’

    Samenwerking met Veronica
    Fleurop zet tv- en radiocommercials in. Daarnaast is er een samenwerking met Veronica-merken. Zo zullen de mannen van Nederland uitgedaagd worden hun Valentijn-blauwtjes uit het verleden te delen. DJ Niek zal van maandag 6 februari t/m vrijdag 10 februari elke dag een bijzonder verhaal in zijn ochtendshow naar voren brengen. De inzender maakt daarmee kans op een mooi valentijnsboeket om te bewijzen aan zijn geliefde dat het terecht is dat er ‘man’ in romantiek zit. Deze actie zal ook worden aangejaagd via Veronica online en met pagina’s in Veronica Magazine.

     

    Tekst en foto’s: Fleurop