FleuraMetz lanceert Planet Flower

In de sierteelt is het zien en aanraken van in te kopen bloemen belangrijk, terwijl tegelijkertijd het online inkopen blijft groeien. Juist de combinatie van online en offline inkopen is een krachtig middel voor de bloemist om overeind te blijven, is de mening van FleuraMetz. Vanaf november laat het bedrijf dat aan hun klanten zien in een speciale film: Planet Flower.

De korte film draait vanaf november in de totaal vernieuwde cash & carry in Wenen. Planet Flower legt uit wat een flexibel en creatief wezen de bloemist, in de film Mangone Floralis, kan zijn. Deze bloemist weet zijn creativiteit en klantenbinding te beschermen, door op slimme manieren zijn online inkopen te combineren met inkopen op de cash & carryvloer.

Na Wenen zal de film in verschillende cash & carry’s in Duitsland draaien.

Bron en foto: FleuraMetz

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties