Euroflorist biedt een nieuwe abonnementenservice aan: FLR.ST. Het doel is om het voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken om elke dag opnieuw thuis of op kantoor van verse bloemen te kunnen genieten, aldus de verzendorganisatie.
De bloemensector is aan het veranderen volgens Euroflorist. Steeds meer bestellingen komen binnen via internet, vooralsnog grotendeels voor cadeaus. ,,Wij realiseren ons dat mensen zichzelf ook wel eens op een mooi boeket willen trakteren, maar gewoonweg de tijd niet hebben om naar de bloemist te gaan. Daarom bieden wij een nieuwe abonnementenservice aan met scherpe prijzen. Bij FLR.ST, afgeleid van het Engels woord voor bloemist (florist), weten we dat bloemen iedereen vrolijk maken, dus wij zijn er om alles voor je te regelen.’’
Persoonlijk
Klanten hoeven volgens de verzendorganisatie alleen aan te geven hoe vaak ze de bloemen geleverd willen hebben, welke maat bij hen past, wat voor boeket en kleurenmix zij willen hebben en als laatste welke kleur en bloemen zij niet wensen. ,,De bloemist maakt een prachtig boeket en bezorgt het aan de deur’’, aldus Euroflorist. ,,Zo wordt het boeket heel persoonlijk.’’
Lokale bloemisten
FLR.ST maakt gebruik van het grote bloemistennetwerk van Euroflorist om de boeketten te ontwerpen en te leveren. De boeketten worden met de hand gebonden door een lokale bloemist. Het voordeel hiervan is dat de beste prijs geboden kan worden. Daarnaast hoeven de bloemen niet ver te reizen, dus kan een versgarantie van zeven dagen worden geboden.
FLR.ST is een flexibele service. Gaat een klant op vakantie, dan kan het boeket makkelijk worden doorgestuurd naar een vriend of familielid. Ook is het mogelijk het abonnement te pauzeren zo lang het nodig is. In een eigen account kunnen klanten de bezorgdag, het formaat en de voorkeuren aanpassen.
Bron en logo: Euroflorist | FLR.ST