Elf bedrijven sluiten zich aan bij Tulip Trade Event

Na twee succesvolle edities krijgt het Tulip Trade Event ook in 2018 een vervolg. Van woensdag 14 tot en met vrijdag 16 maart staan bij elf deelnemers de deuren open voor (inter)nationale bezoekers.

‘De tulp is super-populair’, constateert Joris van der Velden van Holland Bulb Market, een van de deelnemende exporteurs. ‘De retail groeit nog ieder jaar. De tulp brengt het echte voorjaarsgevoel over; dat imago is heel sterk.’ Zeker ook internationale afnemers weten het voorjaarsgevoel te waarderen. Belangrijke exportmarkten als Noord-Amerika, Scandinavië en Oost-Europese landen weten de Nederlandse handel én het Tulip Trade Event meer en meer te vinden. Met landen als China, Zuid-Korea en Vietnam komt de internationalisering steeds meer op gang.

Drie nieuwe deelnemers

Voor editie drie kan de organiserende stichting drie extra deelnemers verwelkomen: Boots Flowerbulbs, Bot Flowerbulbs en Jansen’s Overseas. Eerdere deelnemers waren P. Aker, Amsonia, Borst Bloembollen, Haakman Flowerbulbs, Holland Bulb Market, P. Nelis & zoon’s, Nord Lommerse en VWS Flowerbulbs.

Bron en foto: Tulip Trade Event

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties