‘Echte schoonheid zit van binnen’ bij Alstroemeria

    De promotiecommissie Alstroemeria start een nieuwe campagne, die draait om het verrassingseffect dat deze bloem in zich heeft. Met de slogan ‘Echte schoonheid zit van binnen’ wordt dat op een ludieke manier onder de aandacht gebracht bij bloemisten.

    Net ingekochte alstroemeria’s tonen weinig kleur, omdat de bloemknoppen nog gesloten zijn. De slogan ‘Echte schoonheid zit van binnen’ moet duidelijk maken wat de bloem in petto heeft. Op de vaas bij de consument thuis toont hij zijn ware schoonheid: een uitbundige bloei, sprankelende kleuren en een lang vaasleven.

    Campagnebeeld

    Bloemisten gaan het opvallende campagnebeeld de komende tijd overal tegenkomen: online, maar ook offline op bloemistenevents. De bloem schittert ook als boeketbloem in de najaarseditie van de Bouquet Tales-krant, die medio september verschijnt. Bloemisten en handelaren kunnen de campagneposter gratis downloaden op www.surprisingalstroemeria.com. Deze website biedt bovendien een volledig assortimentsoverzicht.

    Bron en foto: Concept Factory

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties