Drive-in musicalbezoekers verrast met Anthurium

Alle bezoekers van de Westlandse drive-in musical zijn maandagavond 5 juli getrakteerd op een Anthurium Message Printz. Om de auto’s op te fleuren kregen ze de bloem met een boodschap eraan: ‘jij bent een toppertje’. De anthuriums zaten in een speciale tube die aan de autoruit bleef plakken.

Tot en met 15 juli staat er een groot podium op het parkeerterrein van de Rabobank in De Lier waar de leerlingen van tien basisscholen hun eindmusical opvoeren. Initiatiefnemer en presentator Rob Veenman maakt het met de drive-in musical mogelijk om op coronaproof wijze het afscheid van de basisschool te vieren.

Bloem met een boodschap

Message Printz is een merk van Greencre8 uit Honselersdijk, dat bloemen en planten kleurt en bewerkt. Richard Grootscholten, eigenaar van het bedrijf, zag tijdens de coronacrisis dat mensen hun dierbaren niet face to face konden bezoeken en bedacht deze ‘bloem met een boodschap’.

Naar verwachting worden er ruim zeshonderd auto’s opgefleurd met de bloemen. De Message Printz Anthuriums zijn gesponsord door Greencre8 en promotiecollectief Anthurium Info.

Tekst en foto’s: Anthurium Info

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties