Diner in bloemenwinkel in valentijnscampagne Fleurop

In de valentijnscampagne van Fleurop, die dit weekend van start is gegaan, draait het om echte liefde. De hoofdrol wordt niet gespeeld door acteurs, maar door echte geliefden die gaan dineren in een tot restaurant omgetoverde bloemenwinkel.

Fleurop brengt liefde tussen geliefden, familie én vrienden in beeld en inspiratie om die liefde kenbaar te maken. De basis van de campagne wordt gevormd door een tv-commercial. De opnamelocatie is een bloemenwinkel, omgetoverd tot restaurant. Met smart wordt er gewacht op geliefden, die ondertussen thuis worden verrast met bloemen én een uitnodiging om geblinddoekt in een auto te stappen. Dat de verrassingen meer dan geslaagd zijn, blijkt uit de overweldigende reacties.

Inspireren
‘In deze drukke samenleving vergeten we soms onze liefde te tonen’, zegt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop. ‘Met deze campagne willen we laten zien wat er gebeurt als je even de tijd neemt om stil te staan bij de liefde. Daarmee willen we inspireren om geliefden te verrassen. Valentijnsdag is daar natuurlijk het moment voor, maar wat ons betreft is het elke dag Valentijnsdag.’
De campagne wordt crossmediaal ingezet. Naast televisie wordt de campagne ook onder de aandacht gebracht via onlinevideo en display, sociale media en POS.

Bron en foto’s: Fleurop

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties