Campagne Lievelingsbloem van start

    Op maandag 5 oktober start de campagne Lievelingsbloem van Mooiwatbloemendoen.nl. De campagne wordt in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk gevoerd.

    In de campagne ‘Lievelingsbloem’ draait het om de gedachte dat wanneer iemand de lievelingsbloem van een persoon geeft, een boeket nog waardevoller wordt. In de campagne spelen mannen de hoofdrol; zij presenteren in video’s hun favoriete bloem.

    De video’s worden tot en met eind oktober online aangejaagd. Daarnaast wordt de campagne ondersteund door diverse offline media, zoals advertenties in tijdschriften en kranten, abri’ en pr-evenementen. Ook zal de campagne op de radio onder de aandacht worden gebracht. Tot en met eind oktober zal de spot in Nederland dagelijks te horen zijn op NPO 3, Radio 538, Sky Radio, Sublime FM en Q Music.

    De lievelingsbloemcampagne is gestart in 2012 en wordt mede gefinancierd door de Europese Unie.