Als aanvulling op het bezorgen van bloemen op abonnementsbasis lanceert bloomon een online floral shop. Deze nieuwe webshop biedt een breed assortiment van verse bossen en luxe droogbloemen in verschillende stijlen. Hiermee wijzigt bloomon zijn koers van abonnementenservice naar online bloemist. De abonnementen blijven ook bestaan.
Waar altijd het abonnementsmodel centraal stond om het mensen zo makkelijk mogelijk te maken, breidt de service nu verder uit met de verkoop van losse boeketten en andere bloemencadeaus. Het assortiment is nu ook volledig beschikbaar voor eenmalige bestelling.
Bart Troost, CEO bloomon: ‘Vorig jaar zijn we gestart met de losse verkoop van een enkel boeket – de cadeaubos. Dat bleek zeer succesvol. We zien dat er een grote groep potentiële klanten is die onze stijl heel mooi vindt én op elk moment bloemen wil kunnen bestellen en laten bezorgen, voor zichzelf of als cadeau. Met de lancering van onze floral shop zijn wij nu een online bloemist die er op alle momenten voor de klant is.’
Nieuwe stijlen
De Flowerstone is een van de nieuwste aanwinsten in het assortiment: luxe droogbloemen op een voetstuk van keramiek. In samenwerking met het Van Gogh Museum heeft bloomon een bijzondere uitvoering van de Flowergram gelanceerd: de Sunflower edition. Waar voorheen het precieze design van je bos tot de bezorging een verrassing bleef, zijn de daadwerkelijke designs in de nieuwe webhop vooraf te bekijken. Elke twee weken verandert het assortiment. Vanaf medio november bezorgt bloomon de producten uit de floral shop zeven dagen per week in Nederland.
Bron en foto’s: bloomon