Vanaf nu verspreidt Bloomon de boodschap ‘ bloemen brengen geluk’ ook via tv. De online bloemenservice lanceert op maandagavond 30 januari haar eerste tv-commercial.
In de tv-commercial speelt Bloomon in op het geluksgevoel dat bloemen geven. Een bijzondere bos op tafel werkt in alles door, luidt de boodschap. ‘Met onze bloemen bezorgen we happiness aan huis, zegt Patrick Hurenkamp van Bloomon. ‘Een mooie bos bloemen geeft niet alleen je woonkamer, maar ook je gevoel een enorm positieve boost. Het is alsof je de zon in huis haalt. Maar dan moet wel alles kloppen.’ Dat laatste zit hem volgens de verzendservice vooral in de kwaliteit van de bloemen en de service eromheen.
Eigen stijl
Bloomon hanteert een concept, dat klanten verzekert van de meest verse bloemen. De bloemen komen rechtstreeks van de kweker. Klanten kiezen online de grootte van het boeket, en ook wanneer en hoe vaak je deze wilt krijgen; Bloomon doet de rest.
De campagne wordt de komende weken in verschillende varianten via de publieke omroep en Facebook uitgerold. Volgende week wordt de campagne ook op de Duitse televisie gelanceerd. Hurenkamp: ‘We willen het goede gevoel natuurlijk zo breed mogelijk verspreiden. Liefst maken we heel Europa happy met onze bloemen.’
Bron en foto’s: Bloomon