Bloomon in de race voor Start-up Award

    Bloomon, Dyanne store en Picnic zijn in de race om gekozen te worden tot beste start-up van ons land. Wie de Beste Start-up Award in de wacht sleept, wordt bekend op 10 februari na een pitch op het ABN AMRO World Tennis Tournament.

    De vakprijs valt binnen het concept ABN AMRO Retailer of the Year. Een onafhankelijke vakjury heeft alle geworven starters beoordeeld op basis van bestaansrecht en originaliteit. Vervolgens zijn drie ondernemingen genomineerd. In de bloemenbranche is Bloomon doorgedrongen tot de laatste drie. De bloemist die online bloemenabonnementen verkoopt, werd vorig jaar verkozen tot één van de tien RetailRookies.

    Concurrentie
    De concurrentie van Bloomon bestaat uit Dyanne, die eigen modelabels direct vanuit de fabriek de winkels in brengt en Picnic, dat vorig jaar in Amersfoort startte als online supermarkt met gratis bezorging en de laagste prijsgarantie. Na de pitches op het tennistoernooi in Rotterdam, bepalen de aanwezigen in de zaal wie met de Beste Start-up Award naar huis gaat.

    Bron: Retailnews, foto: Bloomon