Zaterdag 25 september is het Burendag. De promotiecommissie van 365 dagen bloemen trakteert bloemisten die inhaken op deze verkoopkans op een speciaal promotiepakket ‘Bloemen voor buren’ voor de winkel én sociale media.
‘Mensen dichter bij elkaar brengen en buurten socialer en leuker maken’, dat is het idee achter Burendag, een initiatief van Douwe Egberts en het Oranje Fonds. Voor het vierde jaar op rij ondersteunt de promotiecommissie van 365 dagen bloemen bloemisten met deze dag. Het promoten van deze gelegenheid bij klanten stimuleert de impulsverkoop van kleinere boeketten en zogenaamde koffieboeketjes, zo blijkt uit een pilot met vijftig Nederlandse bloemisten.
Koffiebekertjes
Het promotiepakket ‘Bloemen voor buren’ bestaat uit 25 koffiebekertjes, boeketkaartjes én kant-en-klare socialemediacontent. Marion Klaver, namens de promotiecommissie: ‘We hebben nog enkele pakketten beschikbaar voor de snelle aanmelder. Meld je uiterlijk woensdag 1 september aan voor het gratis POS-pakket.’
Bron en foto’s: 365 dagen bloemen