Bedankt Plant-campagne legt in najaar focus op thuiswerken

De meerjarige consumentencampagne ‘Bedankt Plant’ gaat ook aankomend najaar weer lopen. De campagne, die een opvallende ode brengt aan planten, is deze keer vooral gericht op de thuiswerkplek. Want ook op die plek maken planten je energieker, relaxter, gelukkiger en gezonder, vindt Bloemenbureau Holland.

Volgens BBH, die de campagne heeft ontwikkeld, zullen mensen voorlopig nog wel (deels) blijven thuiswerken. ‘Ondertussen zijn de meeste thuiswerkplekken technisch wel ingericht, maar om echt lekker te kunnen werken heb je natuurlijk ook planten nodig. Want met een groen uitzicht kun je je beter concentreren en krijgen je ogen af en toe rust. En het staat leuk natuurlijk. Met de Bedankt Plant-campagne haken we hier dit jaar op in. We gaan planten bedanken voor het feit dat ze onze thuiswerkomgeving een fijnere plek maken.’

Campagne in meerdere landen

De campagne start op 20 september in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. In Frankrijk is de start twee weken later. Net als in 2020 zal het zwaartepunt zich online afspelen op YouTube, Facebook, Instagram en Pinterest. Daarnaast is buitenreclame te zien op digitale schermen. Bloemisten en andere groenverkopers kunnen vanaf medio augustus de campagnematerialen downloaden.

Bron en foto: Bloemenbureau Holland

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties