Mannenplanten, wat zijn dat eigenlijk? Via het consumentenmerk Mooiwatplantendoen.nl lanceert Bloemenbureau Holland een campagne waarin televisiemaker, presentator, groot planten- en vrouwenliefhebber Maxim Hartman het uitlegt. Aan de hand van zes woonplanten laat hij de Nederlandse man zien dat planten echte vrouwenmagneten zijn.
Met dit initiatief deelt Bloemenbureau Holland de boodschap dat de consument zich lekkerder voelt met woonplanten om zich heen. Daar hoort ook de man bij, juist omdat hij minder vaak voor zichzelf een woonplant aanschaft.
In zes video’s maakt Hartman op humoristische wijze zijn vrouwenmagneet-theorie duidelijk. Een plant laat namelijk de zachte, zorgzame kant van een man zien, wat zijn aantrekkelijkheid tot grote hoogten brengt. Of zoals Maxim Hartman het zelf zegt: ‘Achter iedere succesvolle man staat een plant.’
De zes mannenplanten
De planten die centraal staan in de video’s zijn Sansevieria, Codiaeum, Monstera, Schefflera, Scindapsus en Musa. In elke video staat een plant centraal, waarin op ludieke wijze wordt uitgelegd wat de voordelen van de specifieke plant is.
De campagne wordt gelanceerd in week 43. Gedurende drie weken worden de filmpjes verspreid op dinsdagen en donderdagen op YouTube en Mooiwatplantendoen.nl.
Bron en foto: Mooiwatplantendoen.nl
of je van die flauwe schreeuwpiet nu blij moet worden ????????? ik niet