AltaNova introduceert nieuwe huisstijl

Het familiebedrijf AltaNova lanceert op de Royal FloraHolland Trade Fair zijn nieuwe huisstijl met de slogan Blooming Dreams.

De afgelopen jaren heeft de kwekerij van bloeiende kamerplanten veel ontwikkelingen doorgemaakt. Zo is de jongere generatie nu ook toegetreden, dus hoog tijd voor een vernieuwde huisstijl, aldus AltaNova. Samen met Pull Position (marketing- en communicatiebureau voor de tuinbouw) zijn de afgelopen maanden de nieuwe huisstijl en bijpassende middelen ontwikkeld. Naast een nieuw logo zijn er ook nieuwe verpakkingen (hoezen en etiketten), een geheel vernieuwde website en wordt een gloednieuw magazine uitgebracht.

Droomwereld

Tijdens de Royal FloraHolland Trade Fair kunnen bezoekers AltaNova’s ‘droomwereld’ binnenstappen. De kwekerij heeft de missie juist de ‘niet standaard’ producten, maar de bijzondere parels te kweken en beschikbaar te maken voor de consument, hoe moeilijk deze ook te kweken zijn. AltaNova bestaat uit vijf kwekerijen, waarvan één vestiging in Portugal.

Bron en foto’s: Pull Position

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties