365 dagen bloemen zet trend Restart & Rebuild centraal

In de nieuwe editie van haar themamagazine besteedt promotiecampagne 365 dagen bloemen aandacht aan Restart & Rebuild. Deze trend gaat over onrust, heroverwegingen, kansen zien en heldere keuzes maken.

Het themamagazine ‘365 dagen bloemen ziet kansen’ verschijnt in een oplage van 26.000 exemplaren en wordt rechtstreeks verstuurd in Nederland, Duitsland, België en Verenigd Koningrijk. Daarnaast verspreiden veertien exporteurs het magazine selectief aan hun klanten in combinatie met communicatie- en verkoopacties.

Verkoopkansen

In opdracht van de promotiecommissie 365 dagen bloemen wordt de campagne ontwikkeld en uitgevoerd door het team van Concept Factory. De promotiecampagne wordt mogelijk gemaakt door snijbloemenkwekers aangesloten bij Royal FloraHolland. Zo helpen zij de bloemist met het benutten van verkoopkansen in de seizoenen met bijzondere bloemen.

Bron en foto’s: 365 dagen bloemen

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties